توزیع سبدهای غذایی در راستای طرح ملی راهکار 

توزیع سبدهای غذایی در راستای طرح ملی راهکار 

تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
خدیجه دیناری گفت: در راستای اجرای طرح ملی راهکار ۳۳ سبد غذایی با حفظ کرامت نیازمندان روستا در اختیار آنها قرار داده شد.

«خدیجه دیناری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: در راستای اجرای طرح ملی راهکار ۳۳ سبد غذایی شامل برنج، روغن، ماکارونی و قند همراه با کیسه آرد هر یک به ارزش ۳۰۰ هزار تومان با حفظ کرامت نیازمندان روستا در اختیار آنها قرار داده شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری یاسین روستای چاه عید قلعه گنج افزود: با مشارکت تعدادی از خیرین نیز روزانه ۲۰۰ پرس غذای گرم پخت شده و روزهای وعده های افطار و سحری در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.

وی بیان کرد: همچنین هم زمان با لیالی قدر آش و شله زرد نذری با رعایت کامل نکات بهداشتی تهیه و پس از بسته بندی در بین نیازمندان و اهالی روستا توزیع شد.

دیناری عنوان کرد: از دیگر برنامه های کانون در ماه مبارک رمضان برگزاری مراسم معنوی شب های قدر و نماز عید فطر همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی بود.

مدیر کانون فرهنگی هنری یاسین قلعه گنج اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا سعی کردیم راه های پیشگیری از ابتلا به کرونا را به مردم روستا آموزش دهیم و در همین راستا با حضور در درب منازل، آنها را نسبت به خطر ابتلا به کرونا و نحوه جلوگیری از ابتلا و انتقال این بیماری آگاه کردیم.

وی عنوان کرد: همچنین به منظور حفظ سلامت مردم روستا طی چند مرحله با مشارکت اعضای کانون و اهالی روستا مسجد و محله ها ضدعفونی شد.

دیناری در خاتمه یادآور شد: تا قبل از شیوع کرونا برنامه های فرهنگی و قرآنی کانون به صورت مستمر دنبال می شد اما پس از شیوع این بیماری و فعالیت های جمعی کانون تعطیل شد.

پایان پیام/ 586